Shoppat

Idag har jag och Lisa shoppat myyycket. Så jäkla jobbigt.
men kul, så länge sedan jag träffade Lisa. (:

träffade rebecka och josefin påvägen dit och Erik och Rasmus hem.

första frågan rasmus ställde när vi satt oss på bussen var
" hur är det med UUULF ? "

 Haha.. trevligt samtalsämne , min pappa :)

men nu sitter jag i min systers lägenhet och Lisa lagar mat. Vi " Passar " den.

Fast Elaine tror jag ska förstöra den . 
 
Skulle ju fått den igår men fick den idag istället.

Jo juste . jag sov hos Emma igå :))


 BESTE FAAAR !



 Pussii , kommer bilder på det vi shoppade seenare , när vi ätit eller imorn när jag har min egen dator.. fast det har jag inte imorn heller.
 Haha , ni kanske aldrig får se.

 Puss igen

Jag och Lisa i sommras , VI svääääävar :))


 puss för tredje gången, idag är jag givmild.
 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0